We kregen deze vraag, en we wisten meteen dat we konden helpen:
‘Op twee vestigingen van onze showrooms verzorgen we workshops aan onze collega’s over klanttevredenheid. In deze avonden komt er ook een workshop ‘vragen om feedback en hoe hier mee om te gaan’. Zien jullie mogelijkheden om hierin te ondersteunen?
Niet in een oefenruimte, maar in de échte setting. Met de balie, echte factuurmapjes en echte auto’s.
Bij deze snelkook feedbacktraining op-maat bij ‘van Mossel automobielbedrijf’ is acteur Martijm Scherff.
Hij helpt door levend oefenmateriaal te zijn voor de verkopers. Zij oefenen met het vragen om feedback aan de klanten.
Belangrijke lessen zijn dat het niet raar is om feedback en dus een review voor vijf sterren te vragen. Zeker niet als de vraag persoonlijk gemaakt wordt.
En dus, áls de klanten tevreden zijn, dan kunnen ze dat aangeven met sterren.
Naderhand vroegen wij aan onze klant van Mossel hoe het ging, en hij gaf zijn antwoord in sterren: we kunnen acteur Martijm vijf sterren geven.