HuureenActeur levert branding specialist
Eén keer per jaar wordt bij Frievar de adviseursdag georganiseerd.
Om alle adviseurs vanuit heel Nederland weer ‘met de neuzen de zelfde kant op te krijgen’.
De vraag van de opdrachtgever was:
‘hoe maken wij onze adviseurs duidelijk dat, als ze namens ons bij een bedrijf komen, dat ze dan de juiste pet op hebben. Dat ze achter ons product staan en achter onze methode’.
Het bedrijf heeft namelijk wel ooit echt een pet gegeven en wat andere merchandise… maar er is kennelijk toch schroom of weerstand om die te gebruiken.
‘We willen toch tot hen door laten dringen dat ze uit onze naam bij bedrijven op bezoek komen’.
HuureenActeur stuurde hen Dick Pasman, de personal en corporate branding specialist.
Na een serieuze introductie over signatuur en statuur mochten de aanwezigen bedenken welk kledingstuk het best zou passen bij hen en bij onze opdrachtgever.
Toen toonden wij voorbeelden van werkkleding en zelfs van bedrijfsondergoed. We lieten doorschemeren dat we dat ondergoed nu ook voor hen hadden ontworpen en dat onze opdrachtgever, de directeur, dit ondergoed vandaag al aan het dragen was.
En je kon ook merken dat hij daardoor overtuigender zijn presentaties had gedaan vandaag!
Nu is het moment om die speciale onderbroek te gaan tonen. Waar zou het logo geplaatst zijn. Op het moment de directeur klaar is om zijn broek te laten zakken, toont Dick Pasman zijn ware aard: HuureenActeur!
We lieten zijn broek niet zakken, maar ontmaskerden onszelf.